Fijn groot rustig gelegen appartement met aardige verhuurder. Het is gelegen boven het woongedeelte van eigenaar dus niet toegankelijk met rolstoel en de trappen, binen, naar boven zijn stijl.
We zijn hier inmiddels twee keer geweest (woning B en Süd). Woningen zijn zeer ruim, mooi ingericht en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Alles is super schoon!