Prachtig boetiekpaleis! Grote collectie oldtimers. Uitstekende service. Heerlijk huisgemaakt eten. Een absolute aanrader!
Een fijn verblijf… een goede mix van oud en nieuw… vrij centraal gelegen…
Het hotel heeft grote kamers… met veel gemeenschappelijke zitruimtes… dus groepen die samen reizen, zullen het hier prettig
Het paleis is prachtig. De kamers zijn enorm, ruim, schoon en zeer goed onderhouden. Het personeel zorgde ervoor dat we ons thuis voelden. We hebben een heerlijk verblijf gehad.