De kamer is wat klein en er is eigenlijk te weinig ruimte voor meer dan twee koffers.
Ik verbleef 4 nachten in dit hotel. De eerste twee nachten in een kleinere kamer en de volgende twee in een grotere kamer. De ervaring was vrijwel hetzelfde, alleen de kamergrootte was anders.
Het hotel is echt prachtig. Ik had een deluxe kamer geboekt, maar kreeg een gratis upgrade. De kamer was schoon, koel en de faciliteiten waren geweldig. Je zou hier zeker eens moeten verblijven.