Het Hotel is erg mooi geworden. De kamers zijn groot, lekker bed en schitterende nieuwe badkamers. Ontvangst en receptiehal zijn zeer smaakvol opnieuw ingericht.
We kwamen daar rond 23.30 aan gelijk bij de receptie geboekt. Dame die ons incheckte was vriendelijk en lachte met ons. Ik zou daar zeker nog wel een keer willen komen.