Uitstekende plek, geweldige locatie en het personeel is fantastisch. Heel erg bedankt voor uw aandacht.
Wat een fijne plek! Ik heb echt genoten van onze kamer met een bubbelbad! En de mensen die het runnen zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Ik kan deze plek zeker aanbevelen.
Uitstekende service van het personeel, warm en vriendelijk, en ze lossen elk probleem snel op. Ze waren ook erg beleefd en hoffelijk tegen de gasten.