Prachtig hotel, prima locatie, vriendelijk personeel. Het hotel is heel sfeervol ingericht. Wij hadden een prachtige kamer met openslaande deuren en een balkon.
Prima hotel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Authentiek en nostalgisch. Zeer ruime kamers. Badkamer is ietwat gedateerd. Elektrische douche is alleen warm bij minimale watertoevoer.
Een mooi hotel met goede kamers en veel mooie zitjes. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel ligt vlakbij het centrale plein met gezellige eetgelegenheden.
Een prima hotel en een fantastische service van Gustavo en zijn vrouw! Het hotel is zeer netjes, het ontbijt prima, maar de gastvrijheid maken dat ik dit hotel aan iedereen kan aanraden!