Geweldig verblijf gehad!
Ik heb een fantastisch verblijf gehad in Villa Christo. De accommodatie was zeer schoon, comfortabel en van alle gemakken voorzien.
Wij zijn er een week geweest en we hebben het heerlijk gehad. Mooie plek, huisjes netjes en goed ingericht. Binnen een halfuur heb je genoeg om naar toe te gaan. Huurauto is wel aan geraden.
Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Villa Christo 🥰! Een fijne en ruime locatie. Het huis heeft een fijne uitstraling en is van alle gemakken voorzien.