We hebben hier overnacht op onze reis naar Kitzbuhel. Prima service, gezien het laag seizoen.
Mooi gelegen hotel. Alles was goed en uitstekende bedden. Avond eten was prima. Goed onbijt en motor kon in de garage. Het restaurant gedeelte was erg mooi.