Prima hotel, top restaurant. Kamer helemaal goed. Vriendelijk personeel.
Super vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Heerlijk eten, vrolijke bediening en fijne kamers! Nogmaals 1000 maal dank voor jullie goede zorgen liefs Femke&Stefanie @ladiesonharleys.
Heerlijk gegeten, Zowel ontbijt als avondbuffet. Spijtig dat buiten het fruit maar 1 nagerecht was. Maar het eten zelf… Top! Mooie locatie ook.
We logeerden er als tussenstop.
Op deze plek kom je tot rust.
Het is fijn dat zwembad en wellnessgedeelte bij de prijs inbegrepen zijn en dat ook kinderen, op een rustige manier, er welkom zijn.
Heerlijke kamer tijdens onze overnachting. Geweldige lekker en royaal diner gehad. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening.
Het eten was heerlijk, grote porties. Dit maak je nog maar zelden mee. Prijs was ook gewoon netjes. We komen hier zeker weer, als we in de buurt zijn.
We hebben hier op doorreis 1 nachtje verbleven. Wat een prettige ervaring was dit 👌
We zijn hier bij toeval terecht gekomen, maar echt… dit is een aanrader!