Een prachtige boerderij met een fantastisch landschap. De appartementen zijn erg mooi en veelzijdig. We vierden een verjaardag en hadden met een grote groep meerdere appartementen geboekt.
Het is hier prachtig, rustig, landelijk en heel ontspannend.
Het appartement is rustiek, heel gezellig en liefdevol ingericht; alles wat je hartje begeert, is aanwezig.
Ik kom graag terug.
Voor de 2e keer geweest! Het liefst kom ik elk jaar!
Vandaag was ons eerste bezoek aan de spa, zonder overnachting.
We werden zeer vriendelijk en beleefd ontvangen bij de receptie.
De spa was modern, schoon en uitnodigend.
We hebben een fantastisch verblijf gehad in dit hotel. De spa is uitzonderlijk mooi en ruim, met diverse sauna's en ontspanningszones die perfect zijn voor complete rust.
Dit was ons tweede verblijf in dit hotel en we waren wederom zeer tevreden. Het is gewoonweg perfect voor een ontspannen vakantie. De spa en wellnessruimte zijn prachtig gerenoveerd en zeer modern.
Ik verbleef op de camping in Lam. Heb gegeten in het restaurant van dit hotel. Ik was helemaal sprakeloos van de kwaliteit. Kan het van harte aanbevelen.
We verbleven met vrienden in het hotel tijdens Oud en Nieuw. De kamer en badkamer waren prima, maar de vloerbedekking in het hele gebouw is verouderd en onhygiënisch.
Ruime kamer met een bijna grotere badkamer, veel kastruimte. Gratis gebruik van welness en bij receptie zijn handdoeken en badjassen af te halen.
Ik verblijf heel graag in dit hotel tijdens zakenreizen. Het is er erg rustig en het ontbijt is heerlijk. Het diner is verrukkelijk.
De kamers zijn ruim, modern en schoon.
Wij, een stel van 61 en 56 jaar, verbleven voor het eerst drie nachten in de Schätzlhof. We verbleven in de Morgenrot Suite en hadden halfpension geboekt.
We hebben er enorm van genoten; de locatie is ideaal om te wandelen of Passau te bezoeken. Alles was brandschoon, inclusief het terrein, dat zeer goed onderhouden was – eigenlijk de hele omgeving.