Mooie hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten.
Waren hier voor 1 nacht, motoren konden binnen staan.
Mooie kamers goed bed en goeie badkamer.
Hadden half pension heerlijk gegeten.
Bedden netjes opgemaakt bij aankomst.
Matrassen liggen prima (je moet niet de matrassen met binnenvering nemen😉)
Huis is gedateerd qua inrichting maar alles werkt.
Prima vakantiehuis in het dorp, vriendelijke eigenaresse en goed schoon bij aankomst. Parkeren voor de deur.
Zeer mooi hotel, vriendelijk personeel, verzorgende kamer en uitgebreid ontbijt. Een aanrader. Makkelijk met met het Grieks restaurant erbij.
Net Hotel, ja het is wat ouder maar kamers zijn schoon. Zeer net personeel. Het ontbijt is perfect, vroeg om een lunch pakket, geen probleem. … Top geregeld.
Correct en proper hotel met vriendelijke uitbaters. Er is de mogelijkheid om een lunchpakket mee te nemen voor een lange dagwandeling. De kamers zijn wel een beetje gehorig.
Wij hebben er alleen gegeten.
Prachtige Gasthof. Mooie authentieke inrichting. Vriendelijk personeel.
Leuke sfeervol restaurant in het centrum van Kastelaun. Wij kwamen hier toevallig omdat wij onze auto moesten opladen (op een paar honderd meter zit een snellader van EnBW).
Ruime kamer met grote badkamer. Ontbijt met warme broodjes en genieg keuze.
We hebben daar gegeten, bediening was zeker vriendelijk en eten was lekker, buiten eten of drinken geef je een warm gevoel gezellig top top, nogmaals eten lekker en veel.
Kamer en ligging echt heel goed, ruim, mooi karakteristiek oud pand, zeker zijn geld waard. Toegang met code, geen receptie maar er is iemand telefonisch bereikbaar voor hulp en vragen.
Vriendelijk ontvangst, prima kamer (een airco zou het perfect maken, maar er staat een ventilator), prachtige tuin met leuke speelplaats, eten voortreffelijk.
Heel fijn hotel met prachtig terras en dito tuin. Kamers fijn en ontbijt heel goed. De keuken is uitstekend.
Erg mooi hotel, met een prachtig uitzicht op de kerk en de burcht. Hele vriendelijke hosts. Top ontbijt met persoonlijke aandacht. Vanwege mij coeliakie mag ik geen gluten, dat was geen probleem.
Het hotel biedt alles wat men wenst. Het restaurant heeft de klassieke Duitse keuken maar ook vega gerechten. Zeer goede kwaliteit en verzorgde is van het eten. Personeel bekwaam.
Dit hotel gekozen als uitvalbasis voor onze uitstappen. We verbleven in de 3 personenkamer, ruime kamer, goede bedden en ruime badkamer met douche.
Ik ben hier begin januari geweest met mijn zoontje van 6 maanden onderweg naar wintersport en op de terugweg ook hier verbleven.
Ik was op doorreis en heb in de leuke hotel overnacht. De eigenaren zijn erg vriendelijk en de kamers erg groot, netjes en schoon. Parkeren kan voor het hotel en er is een minibar op de kamer.
Ik had een kamer geboekt voor 2 en kreeg een appartement. Weids uitzicht op het landschap.
Heel veel windmolens.
Het is een dorp waar niets te doen is, rust.
Mooie ruime verzorgde kamer met balcon. Nette badkamer met ruime en goede douche. Rustige omgeving, ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen bv tot aan de hangbrug.
We hebben hier alleen avondgegeten. Ze hebben geen grote menu kaart, maar het zijn wel verrukkelijke gerechten. Het zijn grote porties voor zeer degelijke prijzen.