Wij kwamen door autopech in dit hotel terecht. Het personeel heeft ons ontzettend geholpen in de communicatie met de autogarage en ons een fijn onderdak geboden tijdens het wachten.
We hadden de locatie geboekt voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter, een moeder-dochtergroepje in de middag. We hebben alleen maar positieve dingen te zeggen. We hebben een geweldige tijd gehad.
We hebben een fantastisch weekend gehad! De kamer was ruim, heel schoon en het beddengoed was ongelooflijk comfortabel!
We hebben heerlijk kunnen genieten van de privéspa; een ware luxe!
Als u op zoek bent naar een rustige, zen-achtige plek, een oase van kalmte, dan raad ik Les Coutures du Charme van harte aan.
Zeer verzorgd hotel, zeer vriendelijk personeel. Mooi en prima gelegen op wandelafstand van het centrum met abdij toren. Kamer op 5de verdieping met mooi uitzicht.
Hotel met zeer vriendelijke medewerkers en een zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Onze fietsen konden we veilig stallen in de garage. Lekker ontbijt en ook het avondmaal was top.
Mooie locatie en heel rustig. Ideaal als je van de natuur houd. Onze kamer was ruim met kitchenette en badkamer met douche. Het eten was lekker en goed verzorgd.
Een leuk oud verwaarloosd hotel met karakter. Op een prachtige plek. Voor weinig geld overnacht, 72 euro.
Zeer prettig verblijf gehad alles ziet er super uit!
Ideale plek om met je hond heen te gaan. Mooie bossen in de buurt waar je perfect kan lopen met de hond. De eigenaar maakt heerlijk eten!