Zeer mooie chambre d'hôtes op nog 100 meter van de Régordane. Je hier een goede ontvangst, goed bed en ontbijt. Het is wel prijzig maar je hebt waar voor je geld.
Ik kan niet anders dan deze B&B warm aan te bevelen. Philippe en Carol zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. Ze zijn authentiek en bijzonder sympathiek.
Mooi, schoon en goed eten! Benoit en z'n vrouw zijn erg aardig. Als je kiest voor het diner maken ze heerlijk eten voor je klaar.
De kids (beide 4, 5 jaar) hebben zich ook prima vermaakt.
Dit is een geweldig adres om een paar dagen, weken, maanden te verblijven. Francois en Herve hebben smaak, stijl en een geweldig gevoel voor gastvrijheid.
Begin september hielden we halt in La Maison du Passage onderweg naar Spanje. We verbleven er 4 nachten. En wat een ervaring was dit!