Superfijne mensen, erg gastvrij, hondvriendelijk en lekker eten. Locatie is super en de kamers zijn heel fijn. Heb me nog nooit zo thuis gevoeld op vakantie als hier.
Dit is zo'n plek dat je eigenlijk wil schreeuwen dat je er heen gaat. Maar je wil ook dat die rust en gezelligheid kleinschalig blijft.
Wij waren hier al eens geweest en de nieuwe eigenaren hebben er hun eigen plekje van gemaakt, wij zaten in de b&b en de kamer was prachtig en kraak helder.
Super fijn verblijf! De eigenaar is heel gastvrij en de kamers en badkamer zit er heel netjes uit. De omgeving is om in weg te dromen en er zijn veel dingen te doen als je van avontuur houd.
Fantastisch, simpel en zonder opsmuk. Erg goed en een fantastische locatie! Een geweldige ervaring, fijne bediening, prachtige zonsondergang, echt spectaculair uitzicht.
Wij hebben een geweldig verblijf gehad daar! Het hotel is clean en modern ingericht, de service is goed, wij huurden er fietsen om de regio te verkennen.