Alle voorzieningen voor een prettig verblijf zijn aanwezig. Je betreedt een stukje privé ruimte als je hier verblijft, wat deze plek dan ook weer bijzonder en zeker niet anoniem maakt.
Het was lekker ruim en alles was aanwezig, het zijn super lieve mensen met een warm welkom. Er is ook veel informatie over de omgeving met hoe je je tijd kan vullen.
De rust van de locatie.
Rommelig, spullen van de eigenaar in de kamer.
Het rook er muf, te lang niet gelucht.