Wij hebben L’Atelier geboekt voor een weekendje Opaalkust. Zeer ruime en smaakvol ingerichte kamer met grote keuken en badkamer, voorzien van alle comfort.
Top locatie. Goede omheining voor de hond. 2 aparte toiletten. Met 6 volwassenen is het wat regelen s ochtend met 1 badkamer. Ruime kamers. Ruime parking. Vriendelijke ontvangst.
We hebben een werkelijk fantastische nacht gehad. Vanaf het moment dat we aankwamen, werden we met grote vriendelijkheid en professionaliteit ontvangen, waardoor we ons meteen op ons gemak voelden.
Een zeer hartelijk welkom, inclusief ontbijt. Volledige service, niets ontbrak.
Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen over deze B&B en kan hem van harte aanbevelen! Het ligt op een rustige locatie aan de rand van de stad met een grote tuin.
Supervriendelijke gastvrouw, nette kamers. Ruim genoeg voor gezin met 2 kinderen. Ontbijt met pannenkoeken, ontbijtkoeken, … niet heel uitgebreid.
En groot pluspunt een verwarmd zwembad.
Super toffe locatie, warme ontvangst en mega lekker ontbijt. Absolute aanrader. We verbleven er met 6 waarvan 4 kinderen tussen 7 en 14 jaar.
Werkelijk super vriendelijk en gastvrije b&b! Wat een lief gezin!
Kamers netjes en compleet! Zwembad heerlijk! Ontbijt goed.
Kortom, dikke aanrader!
We hebben erg genoten van ons verblijf in Moulin Moulin.
Het is een prachtig domein en het huis is zeer stijlvol ingericht.
Ook het ontbijt was zeer verzorgd.
Bij aankomst in het dorp Dannes. Werden we toch verrast van het uitzicht op het pand. Daarna de auto geparkeerd en werden we prettig ontvangen door Nicolas.
Goede uitleg van het huis en de kamer.
Op een prachtig domein vind je deze B&B. Het is een oude molen die zich aan een mooie vijver bevindt.
De camping ligt midden in de bossen aan de rand van het dorp. Het is een redelijk kleine camping met ca. 300 accommodaties. De chalets zijn prima. De bedden enigszins hard, maar goed om op te slapen.
Ik ben hier terecht gekomen nadat ik een reservatie had in een naburig hotel dat eenzijdig werd geannuleerd zonder me te verwittigen…
In hotel Régine kreeg ik een vriendelijk ontvangst en deed de