De hotel-restaurantomgeving is werkelijk prachtig. De kamers zijn zeer aangenaam, schoon en bieden voldoende ruimte om te werken en spullen op te bergen.
De ontvangst was perfect. Het personeel was hartelijk en behulpzaam. De kamers waren zeer netjes, hoewel een beetje donker naar mijn smaak, en de plaatsing van de stopcontacten was niet ideaal.
Een heerlijke verrassing.
De kamers zijn comfortabel en goed uitgerust, en de locatie is rustig.
Maar wat echt opvalt, is het restaurant. Resoluut modern met originele smaken en een verleidelijk menu.
Het verblijf was goed. Kamer was goed. Maar het ontbijt was karig. Drie soorten confituur en dat was het. De twee honden die mij tegemoet sprongen vond ik net iets minder al ben ik een dierenvriend.