Prachtig historisch pand met veel authentieke elementen. Goed uitgeruste badkamer en zeer uitgebreid ontbijt met een persoonlijke touch. De host is supervriendelijk en attent. Ik kom zeker terug.
Een heel rustig hotel. We hebben Omars vriendelijkheid en behulpzaamheid erg gewaardeerd. We zullen zeker terugkeren naar dit hotel als dat nodig is.
Ik beveel het 100% aan.
Het hotel was aangenaam, de ontvangst was vriendelijk en het ontbijt was lekker. De badkamer was een beetje klein, maar wel erg functioneel; we hebben een prettig verblijf gehad.