We waren met een grote groep. Voorafgaandelijk werden kamers probleemloos bijgeboekt, geannuleerd of gewijzigd. Zeer vriendelijke en gedienstige verantwoordelijke.
Mooie omgeving, super kamer, heerlijk ontbijt met verse aardbeien!.
Voor het avondeten moet je in de omgeving iets zoeken, in het plaatsje alleen een zeer eenvoudige pizzeria.
Een bijzonder lieve en fantastische gastvrouw. Zeer bezorgd. Zij Was blij dat ik Frans spreek,
Maar engels spreekt ze ook behoorlijk. De.
Rust!.
Alles beviel ons heel goed. Van onze hartelijke ontvangst tot aan ons vertrek. Was erg slecht weer, veel sneeuw. Zorgde dat eten bezorgd kon worden.
Prima plek om te overnachten, onze kamer had een ruim balkon en was zeer netjes en schoon. Gastvrouw spreekt helaas alleen maar Frans, dat was wel een uitdaging voor ons.
Een prima hotel en een goed restaurant. Een mooie tussenstop op weg naar Frankrijk.
Heerlijke overnachting gehad! Kamer was netjes en schoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben we echt genoten van het restaurant. Niet goedkoop maar zeker de moeite waard!
Zeer vriendelijk onthaal. Kamer ok, badkamer klein. Ontbijt ok.
Kamers super schoon en een goed bed.
Klantenservice top, eten heerlijk.
Voor werk al een aantal keren nu geweest en bevalt goed.
Enige kleine min puntje is het parkeren.
Vannacht mogen overnachten in dit heerlijke hotel waar alles klopt en veel oog is voor detail.
Verzorgd hotel, vriendelijk personeel en de eigenaar is gewoon geweldig!
Netjes, mooie kamers en verzorgd ontbijt!
Het restaurant is eveneens verzorgd, leuke kaart, fijne service!
Zeker een aanrader!
Kamers weet ik niet. In de dependance geslapen. Ontvangst in het gezellige restaurant hartelijk. Heerlijk gegeten. In oktober soms gesloten. Te weinig gasten.
Op doorreis hier overnacht en gegeten. Vriendelijke ontvangst, enige consternatie door een omgewaaide parasol 🫣 hebben kunnen verhelpen kregen een drankje van de zaak voor de hulp, erg attent.
Mooi plein en heel rustig om eerst een heerlijke maaltijd te nuttigen. Hotel ook heel rustig.
Helemaal alleen verbleven in dit prachtige kasteel!
Aangenaam verblijf in een mooi kader. Badkamer wel gedateerd (jaren '70) en nogal krap — met knieën tegen bad als je op wc zit. Simpele restaurant — inrichting. Bij aperitief : gratis hapjesbord.
Heel mooi hotel met allure en uitstraling. Mooi ingerichte kamers en heel vriendelijke medewerkers.