Prachtig ingerichte plek, erg gastvrij…
Niet veel te zeggen, om eerlijk te zijn…
Ik heb mijn eigen ontbijt gemaakt. De ontzettend aardige Isabelle bood me naast de gÎte ook nog een appartement voor mezelf aan!
Zeer ruime gîte met plaats voor maximaal 22 personen. Alles wat u nodig heeft is aanwezig. Zeer goed onderhouden. Er is ook een tuin die voor iedereen toegankelijk is. Ik kan het van harte aanbevelen.
Heel fijn rustig en schoon hotel met ruime parkeergelegenheid en fijne tuin. Perfect voor onze trip in gezelschap van hond. Geen probleem.
Vriendelijke ontvangst en behulpzaam.