Top locatie, schone kamers. Authentieke sfeer. Heel rustig. Prima voor tussenstop om goed te kunnen slapen. Leuke tuin ook voor kinderen. Ontbijt met pannekoeken viel in de smaak
Hartelijk ontvangen door de eigenaresse bij de b&b na een lange rit. Aanbod gekregen om ter plekke te dineren tegen een schappelijke prijs. Dat kwam goed uit. Lekker in de achtertuin gegeten.
Heerlijke locatie voor een tussenstop op weg naar of terug vanuit het zuiden.
Mooie kamers, vriendelijke ontvangst en vraag vooral of je nee kunt eten.
Leuke rustige camperplaats voor te overnachten. Grootte plek achter boerderij met stroom voor €15. Geen sanitair maar wel Stortplaats voor wc en vuilwatertank. Vriendelijke eigenaar.
De vriendelijke gastvrouw heeft gezorgd dat ons verblijf wegens pech met de auto, zeer aangenaam werd.
Top service!
Even weg van de snelweg zeer vriendelijk ontvangen.
Wij hebben gebruik gemaakt van een prima maar basic appartement met 2 ruime slaapkamers.
Na onze reis uit Zuid Frankrijk, werden we zeer hartelijk ontvangen door Alex. De modern en smaakvol ingerichte woning was van alle gemakken voorzien, verrassend in het oude dorpje.
We zijn onverwacht twee nachten in Hotel de la Vraine verbleven en wat een fijne ervaring is het geworden! Ondanks de omstandigheden werden we ontzettend hartelijk ontvangen.
Twee dagen geleden hier overnacht in gite Venise. Deze zijn nog erg nieuw en zien er erg mooi en verzorgd uit.
Heel fijn hotel. Eenvoudig, niet duur en het personeel is bijzonder vriendelijk. Eten in het restaurant is heerlijk, evenals het ontbijt.
Geen airco op de kamer, maar per ijs kwaliteit is netjes, heerlijk gegeten en fijn terras erbij. Ontbijt simpel maar goed.
Tijdens hittegolf overnacht. Geen airco en de ventilator werkte niet. Geen goede nacht gehad met 2 kleine kindjes.
Buiten dat was alles wel in orde. Lekker gegeten! Wel veel wespen buiten.
De kamer was uitstekend. Helaas bleef de douchekop niet hangen. Het personeel, de dame van de receptie en de bediening in het restaurant waren heel vriendelijk. De maaltijden waren goed verzorgd.
Voor de tweede keer op reis als tussenstop geboekt. Niet ver van payage, leuk terras, prima eten, vriendelijke mensen.
Hartelijk dank aan Aude voor haar snelle reactie nadat onze eerste locatie niet doorging.
De omgeving is prachtig, de buitenkant is fantastisch en rustgevend. We hebben zelfs een beetje regen gehad op onze trouwdag en konden de ceremonie onder het prieel houden.
Een fantastische locatie voor onze bruiloft, zowel qua locatie als qua gastenverblijven. Het was fantastisch.
Een prachtige feestzaal en een magnifieke setting voor een seculiere ceremonie.
Schoon, ruim en netjes.
Ontbijt is Frans, dus beperkte keuze.
Simpele, maar nette kamers. Mistte alleen een waterkoker op de kamer om eventueel een kop koffie of thee te kunnen zetten.
Een perfekt hotel, zeer aantrekelijke prijs voor de kamers, daarnaast inpandige restaurant, een goede kaart en voortreffelijke kwaliteit menu's. Verder een goed ontbijt met ruime keuze.
Een ideaal, rustig gelegen hotel. Ruime kamers, modern en toch smaakvol, ruime badkamer en sanitair, een geweldig restaurant, culinair en betaalbaar. Goede parkeergelegenheid achter het hotel.
Super fijn verblijf gehad! De kamer zag er erg netjes uit. Vriendelijke eigenaren die voor je klaarstaan en een heerlijke maaltijd voor ons hebben gemaakt.
Hotel op een mooie plek voor een overnachting tijdens doorreis met een gezellige bar en leuk personeel.
Een fijne makelijk bereikbare plek om te overnachten als je op doorreis bent.
Overnacht op weg naar onze vakantie.
Simpel brand en brandschoon leuk hotel naast de snelweg.
Ontvangst, vriendelijkheid, kamer, kwaliteit van het eten allemaal keurig in orde.
Prima hotel voor 1 nacht. Huiselijk ingericht. De manager is vriendelijk en spreekt een beetje Engels.
Ontbijt was niet bijzonder maar niks mis mee. We hadden een 3 persoons kamer.
Een leuke eenvoudige B&B in een mooi oud pand. Fijne kamer, lekkere douche/ligbad, prima Frans ontbijt. Vriendelijke gastvrouw. Hondvriendelijk! Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Hadden hier een tussenstop, prima plek, veel leuker dan een standaard hotel. Een mooie manier om deze oude huizen te kunnen laten bestaan. Goed ontbijt. Ruime parking. Beetje oud hier en daar.
Alweer voor de tweede keer bezochten wij deze b&b op doorreis naar het zuiden. Een perfecte plek. Prima ontbijt en gastvrij ontvangst. Inchecken vanaf 17.00.
Prima overnachtingscamping, ruime plaatsen.
Goed sanitair. In de zomerperiode veel nederlandse bezoekers.
Lekker zwembad om af te koelen.
Snackbar ook in september nog een uurtje open voor de gasten.
Zo moet een doorreis camping zijn, even reserveren via de site, wel doen dan is aanmelden een Fluitje van een cent.
Alleen nog betalen en plekje zoeken.
Fijne camping, meeste voor 1 nacht als doorgangs camping.
Ik heb er 2 nachten gestaan. Had pech en kwam aan op zaterdag, en op zondag is er uiteraard geen garage open.
In eerste instantie was ik een beetje sceptisch over dit hotel, maar na mate ik in goede ontvangst ontvangen werd was dat snel bij getrokken.
Leuke plek op doorreis naar Spanje.
Ook prima om hier 2 nachtjes te slapen. In de omgeving is genoeg te doen/zien.
Kamers zijn niet groot, maar van alle gemakken voorzien.
Prima eenvoudige kamer, het was een appartement met twee slaapkamers en complete kitchenette.
Men verhuurt elektrische fietsen om de omgeving te verkennen.