Wow! Wat een super locatie. Een mooi huis, fantastisch uitzicht en vriendelijke/behulpzame eigenaren. Zoek je een plekje om tot rust te komen in de pure natuur? Dan is dit absoluut een aanrader.
We verbleven onlangs in dit werkelijk charmante hotel. Het is zeer goed gelegen, met parkeerplaatsen direct voor de deur. De kamers zijn prachtig en schoon.
Adembenemende inrichting, uitzonderlijke service met een uitstekende maaltijd en ontbijt. Een prachtig ingerichte en mooie kamer.
En tot slot een zeer warm en gastvrij team.
Ik kwam in juni voor een kort verblijf met mijn ouders en we waren erg tevreden. Vandaag kwam ik terug voor de lunch met mijn partner.