We zijn fantastisch onthaald, mooi en rustige plek en heerlijk geslapen. En wat een belevenis met de telescopen! We kregen hulp on de melkweg te fotograferen, zagen prachtige sterren.
Beste Marion, beste Rikky, jullie hebben een prachtige plek in Frankrijk uitgekozen. Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid! Ons verblijf bij jullie was geweldig. André en familie.