De kamers waren erg schoon en goed. Het hotelpersoneel was erg vriendelijk. Het eten in het restaurant was erg lekker.
Een fantastisch verblijf in dit hotel! De kamers waren schoon en goed onderhouden, het personeel was zeer beleefd en vriendelijk… de sfeer was ontspannend. Ook de kwaliteit van het eten was goed.
Mooie kamers, vriendelijke ontvangst, eten van gemiddelde kwaliteit, over het algemeen een goede plek om te verblijven tijdens een vakantie.