Eerste indruk: een warm welkom van de eigenaar.
Het verblijf voelde echt als thuis.
Ik kwam 's avonds laat aan en voelde me niet lekker. Ik maakte een heerlijk drankje om mezelf op te frissen.
Tijdens mijn busreis zocht ik naar tips voor een accommodatie en kwam ik deze plek tegen. Het is zo comfortabel. Het voelde als thuis 😍
De eigenaresse is erg aardig, vriendelijk en behulpzaam.
Een heerlijke homestay in een rustige buurt. De eigenaresse is erg aardig en behulpzaam en gaf me handige reistips. Ik heb een leuk gesprek gehad met de eigenaresse.
Het ontbijt is echt goed en het personeel is zo lief. Ze vullen bij direct nadat het leeg is, zodat je nooit iets mist, dat is regelmatig het geval bij andere hotels.