We (gezin met 3 tiener zonen) hebben een hele leuke tijd gehad! De locatie, de eigenaren, de sfeer, en de persoonlijke aandacht en gezelligheid waren geweldig!
We zijn nu 2x bij QuiVoglio geweest en het is er heerlijk! Super gastvrij en gezellig, lekker eten, een mooie tuin met veel bomen en schaduw als je dat wil en een heerlijk zwembad.
De kamers kunnen wij niet beoordelen, want wij hadden het voorrecht om met onze camper op de ENIGE, unieke camperplaats te mogen staan.
Heerlijke plek om een weekje door te brengen. Zeer goed geholpen door de eigenaars die je ook de beste plekken kunnen wijzen om te bezoeken. Basic appartement, maar je leeft voornamelijk buiten.