Ik ben wat laat met het delen van mijn ervaringen over mijn verblijf, maar toen ik na een jaar voor het eerst weer foto's van mijn reis bekeek, moest ik er weer aan denken.
Ik heb erg genoten van mijn verblijf in dit traditionele en elegante hotel.
Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en liet daarmee een nieuw niveau van Japanse service zien.
Ik vond online een all-inclusive hotel in Chita en besloot daar te verblijven.