Dit is mijn eerste keer hier.
Het hostel was leuk, de kamers waren schoon en het allerbeste: het familiebad had een sauna en een geweldig uitzicht. Ik ben zo blij dat ik gekomen ben!
Ik heb de privésauna al eerder gebruikt, maar niet voor een overnachting.
Ze waren erg gastvrij en de service was heel huiselijk.
Het interieur was veel moderner dan je op basis van de buitenkant zou verwachten.
Er is een receptie direct bij de ingang, waar vriendelijk personeel je graag helpt.