Prachtige locatie, wel erg verouderd interieur. De wasmachine was helaas stuk. Meerdere dingen waren wel kapot of niet goed schoon gemaakt. De prijs-kwaliteit verhouding klopte niet helemaal.
Wij zijn hier toevallig langsgekomen toen we de. Pinautomaat zochten. Super vriendelijke gastvrouw gesproken en besloten de dag erna terug te komen voor ontbijt (we gingen zelf wildkamperen).