We zijn hier heel goed opgevangen tijdens onze fietstocht voor Serious Request voor Metakids voor 3fm. Heerlijk een kop koffie gekregen en een tafel met heerlijk gesmeerde broodjes.
Kamer schoon netjes sober alles was aanwezig handdoeken zeep shampo mogelijkheid om thee te zetten. Ontbijt perfect heerlijk.
Wat een aardige, flexibele en vriendelijke eigenaren. Wij waren hier op de motor, die wij prima kwijt konden, en moesten 's-nachts rijden.