Een fijne midweek gehad op Marvilla Parks Friese Meren! Wij zaten in de Primium lodge voor 6 personen en waren met 3 personen waarvan 2 kinderen. Dat was heerlijk ruim.
De chalet was schoon en netjes. Zoals ik van Eurocamp gewend ben tot nu toe. Wel raadt ik aan om een luxere chalet te kiezen, 1 met een insecten horren en airco!
Heel aardig personeel en als je jonge kinderen hebt is er genoeg te doen. Je kan hier voor goedkoop een leuk weekendje weg hebben.
Zwembad is ook prima, restaurant is goed, animatie team ook leuk.