Leuke camping maar niet voor langere tijd, een kort verblijf is goed te doen sanitair is voldoende.
Een mooie, natuurschone en bovenal rustige ieniemienie camping met schoon sanitair aan het Hunsingokanaal. Ideaal voor suppers en kanovaarders.
Even in de avond op bezoek geweest bij vrienden die op de camping stonden.
Ruim opgezette, parkachtige camping. Aan het water van het Hunzingokanaal, daar kan je ook fijn aan vissen.