Heel bijzondere overnachting. We hadden de gezinskamer waarbij de gehele 2de verdieping vd molen voor ons was. Leuk ingericht, prima bedden, badkamer en apart toilet.
Het was een mooie verzorgde kamer. Precies zoals op de foto. Zeer moderne nette badkamer. Het was schoon. Iets meer glaswerk/bestek in de kamer zou handig zijn. Zeker als je een weekend verblijft.
Ontzettend leuk om in een molen te slapen! Alles is met smaak ingericht en er ontbreekt niets. Badkamer is modern en ruim. Ontbijt komt van een lokale bakker en is erg royaal.