Wat een geweldig verblijf heb ik hier gehad! Ontzettend hartelijk ontvangen, zulke vriendelijke mensen. Alles is uitstekend geregeld. En zo sfeervol ingericht. Je voelt je gelijk thuis.
Zeer goed pelgrim hotel in het centrum van het fort in Valenca. Top ontvangst, ontbijt, ik bleef twee dagen. Een aanrader maar op voorhand reserveren is de boodschap.