Uitstekend onthaal: vriendelijk én professioneel!
Ruime, smaakvol ingerichte kamers.
Lekker uitgebreid ontbijt met vers geperst fruitsap.
Ons weekje verlof bij Peggy en Koen was echt zalig. De ontvangst was zeer hartelijk. De locatie was wat afgelegen, maar een oord van rust. Onze kamer was top, ruim en zeer proper.