De eigenaar baat het hotel met volle passie uit. Hij is zeer vriendelijk en gastvrij. Het ontbijt is echt verrassend. Hij komt aan tafel nog vragen welke specialiteit hij kan maken.
In 2024 hier geweest. In april 2025 ga ik weer terug. Alles naar mijn wensen gegaan. Weer super ervaring. In restaurant pizza pulled pork gegeten. Super super lekker. Ontbijt. Beter kan bijna niet.