Wij hebben een heerlijk verblijf gehad en genoten van de tuin, zwembad en uitzicht op zee. De familie suite was ruim en confortabel. Gastvrouw Rajae en Ayoub zorgen ervoor dat je niks te kort komt.
Heerlijk appartement. We hebben hier ons enorm vermaakt en niet te vergeten. Op 3 min loopafstand van het prachtige strand! En gezelligheid in de avond uren!