We kwamen al enkele keren logeren bij Wim en werden steeds hartelijk onthaald en in de watten gelegd. Het eten is steeds lekker en verzorgd. We worden steeds bediend met een glimlach en een knipoog.
Prachtige ligging van de finca, mooie wijnstreek, proeverijen, vallei van Ricote is spectaculair, zéér kwalitatief vers ontbijt, heel verzorgd. Slechts uurtje van de kust én zeer centraal gelegen.
Top adresje voor wie van rust en natuur houdt.
Onmiddelijk een warm thuisgevoel door het vriendelijk onthaal van Wim.
Sfeervol ingericht, mooie kamers en zalige bedden.