We hebben een lang weekend twee appartementen gehuurd. Daar hebben we geen spijt van gehad: kleinschalig en daardoor knus. Alles aanwezig in de appartementen en op het terrein.
Heerlijk genoten, lekker gastvrij en zeker voor herhaling vatbaar. Als je met kinderen bent en wilt genoeg privacy voor jou en je gezin THIS IS THE PLACE!
Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij meneer Roy en mevrouw Maureen. Samen met mijn familie verbleven wij in 2 van de 4 appartementen op het erf.
Mooie locatie, beleefd personeel en goede faciliteiten. Voor een weekendje Wellness een echte aanrader als je voor je rust komt.
Nog steeds leuk, de sfeer huisjes en tenten, je merkt wel dat de plek aan het verouderen is, dat is een probleem van de tropen en een water probleem door de rivier, het eten was lekker en personeel
Hele fijne plek om de rust op te zoeken. We hebben heerlijk bij het zwembad gezeten. Het eten was oke, wel aan de dure kant voor de kwaliteit.
Heel ruime moderne appartementen. Goede airco, snelle Wi-Fi.
Badkamer ok. Mooie tuin met leuk zwembad.
Wel redelijk afgelegen, +/ — 45 minuten van het centrum van Paramaribo.
Pluspunten · Luxe ruime huisjes, netjes afgewerkt. Het was erg rustig op het park, maar dat kwam ook omdat er verder weinig gasten waren. We hadden het zwembad voor onszelf.
Een prachtige schone plek! Je ziet dat er veel aandacht aan is besteed. Het is toegankelijk voor jong en oud en voornamelijk rustgevend. Je waant je echt in een resort zoals de naam al zegt.
Zeer vriendelijk personeel, niet de snelste service. Eten was vrij standaard, maar prima. Leuke plek om samen te zitten. Soms zijn er locaties in het Palmenbos.
Lekker gegeten, vrij simpel en veel Europees eten. De Caribische twist mist een beetje. Lekker plekje in de binnentuin en leuke, goede bediening. Prijzen zijn oké
Goede gevarieerde maaltijden.
Prijs iets te hoog in verhouding tot maaltijden, ensemble, locatie etc.
Ik had oorspronkelijk 5 nachten geboekt, maar aangezien het een heel aangenaam verblijf was, ben ik uiteindelijk 14 nachten gebleven. Het is een veilige buurt en de beheerder is zeer behulpzaam.
Het is hartstikke leuk bij het appartement, goede service, geeft tips & is altijd in voor een praatje.
De volgende keer gaan we weer naar Kwarts!
Hele fijne en veilige plek! Ik heb me er compleet op mijn gemak gevoeld. Volgende keer, zeker weer!