Het eten was verrassend lekker en er was meer dan genoeg. De prijzen liggen iets hoger, maar dat is volkomen in verhouding tot de kwaliteit.
Een aangename, schone omgeving, erg lekker eten, goede bediening, maar het duurt even voordat iemand je opmerkt. De bediening loopt rond zonder te kijken of je wilt bestellen of betalen.
Ik had niet zo'n mooi hotel verwacht. Perfect schoon, kamer voorzien van alles wat je nodig hebt, comfortabel bureau, ruime badkamer met toilet, 's nachts rustig.
Aardige eigenaar, goed ontbijt, mooie en schone kamers. Accommodatie met een hond is mogelijk.
Een zeer hartelijk welkom. De kamers waren schoon, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk. Parkeren was mogelijk op de binnenplaats.
Het pension is uitstekend. Het ziet eruit als een heel oud gebouw, maar het is aangepast aan alle moderne behoeften. De badkamer is uitzonderlijk. Het warme water is uitstekend.