We wilden met onze drie kinderen ergens heen in de herfstvakantie. Mijn man ontdekte het Zvikov resort en we zijn er dolblij mee! Perfect ontbijt. Kamers ruim voldoende. Bedden absoluut geweldig.
We verbleven 3 dagen in Zvikov en waren zeer tevreden. Alles was schoon, het eten was erg goed, het personeel was vriendelijk en het ontbijt was geweldig, er was een ruime keuze.
Tijdens een zakenreis verbleef ik in Hotel Zvíkov en ik was zeer tevreden. Prachtige, rustige locatie aan de rivier, schone en comfortabele kamer, heerlijk ontbijt en zeer behulpzaam personeel.