Een prachtig hotel, en ik moet echt de warmte en vriendelijkheid van het personeel benadrukken – ze waren erg aardig en attent. We hebben een uitstekend verblijf gehad.
Alles was prachtig, het zwembad was geweldig, en breng Guaco alsjeblieft nog eens terug!
Hartelijke groeten en de beste wensen ❤️
Het herstel van het hotel in het afgelopen jaar is opmerkelijk. Sinds mijn laatste bezoek in augustus zijn er merkbare veranderingen: 1. Alles is brandschoon en glanzend.