We hebben het fantastisch naar onze zin! We hadden graag een kamer met uitzicht op zee gehad.
Ik heb hier de afgelopen vier winters een geweldige ervaring gehad, met uitzondering van die ene winter dat ik via Vacasa huurde. Die raad ik absoluut niet aan.
Geweldige locatie en een fantastische plek. Het is wat ouder, maar goed onderhouden. Ik kom hier zeker terug.
Een fantastisch hotel voor groepsreizen of evenementen. Restaurants zijn op loopafstand en het congrescentrum ligt direct naast het hotel.
Geweldige huisdiervriendelijke locatie met een nieuw, luxe interieur en vriendelijk personeel.
Mijn enige kritiekpunt is de parkeerkosten voor de nacht.
Uitstekend hotel, prachtige openbare ruimtes en uitstekende gastenkamers. Ik had een hoekkamer met kamerhoge ramen en uitzicht op de stad. De inrichting is mooi, maar een beetje sober.