Dit was een fantastisch hotel. Heel schoon. Alle medewerkers, van de receptie tot de schoonmaakdienst, waren aardig en erg behulpzaam. Goed ontbijt.
De bedden waren stevig en ik zakte er niet 30 cm in weg toen ik op de rand zat. De bureaustoel was ook prettig en stevig.
De kamer zou baat hebben bij een paar stoelen en een tafel.
Een fijn hotel met goede voorzieningen. Ik ben er al eerder geweest en de service was beide keren uitstekend. Het ontbijt is perfect voor een goede start van de dag.