We hebben hier overnacht toen we onderweg waren naar ons vakantie adres in Kroatië. Heerlijk geslapen daar, kamer was royaal, niet ultramodern maar wel erg comfortabel.
Zeer mooi pension met mooie appartementen met eigen keuken! De eigenaren zijn super aardig en zeer behulpzaam. Worden altijd met open armen ontvangen.
Nette en vriendelijke familie die het hotel runnt.
Je wordt warm welkom geheten. Kamers zijn netjes. Restaurant is gezellig, voor meerdere momenten van de dag.
Na de tweede etappe van de Salzalpensteig een warm welkom in dit gastvrije hotel. De kamers zijn helemaal in orde. We hebben goed geslapen.
Het eten was heerlijk. Met lekkere Balkan gerechten.
Zeer schone kamer, suggestie een beetje aankleden met leuke foto's.
Hotel geboekt als tussenstop voor doorreis naar Kroatië
Fijn, mooi hotel, strakke kamers, gastvrije ontvangst, heel schoon en stil. Ideale plek voor een tussenstop naar Italië. Je kunt er ook goed eten, bijvoorbeeld salades. Schnitzel, steak.
Zeer goed hotel, goed ontbijt en diner, zeer vriendelijke familie hotel. Een absoluut aanrader als je met de fiets onderweg bent en wilt eten, drinken, slapen.
Schone kamers, gezellig hotel. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Eten was heerlijk!
Heerlijk wat gedronken op deze prachtige locatie aan de Donau tijdens ons groepswandeling. We zaten op het mooie terras maar binnen kan je ook heel gezellig zitten.
Werner-von-Siemens-Allee 25c, Roethenbach an der Pegnitz, 90552
8.8/10
Uitstekend
39 beoordelingen
Gratis Wi-Fi Ontbijt
Aantal kamers: 32
Goede value for money. Handige locatie op doorreis. Familie kamer was super met kinderen, ruim. Fijne bedden. Erg schoon. Handig auto opladen in de nacht. Goed ontbijt.
Rustig stadje. De 2e keer dat ik dit jaar in dit hotel verbleef. Goed en degelijk Beiers hotel. Goede kamers met een goed bed. Uitstekende diner en lunch kaart, ook voor de Vega-liefhebbers.
Het appartement was uiterst schoon en zeer compleet uitgerust. Wi-Fi was snel en stabiel. Zakelijk vriendelijke host. 's nachts heel stil.
Matrassen iets doorgezakt.
Mooi, schoon en comfortabel.
Locatie, in dorp niks aanwezig van supermarkt, restaurant. Skilift op grote afstand van accomodatie, dus volledig op auto aangewezen.
Heel gezellig en knus hotel met mooie kamers. Heerlijk geslapen op doorreis naar wintersport. Ontbijt was heel uitgebreid en personeel heel vriendelijk!
We waren onder de indruk van de bergherberg met zijn prachtige ligging aan een mooie weg enkele kilometers boven Berchtesgarden. We hadden last minute geboekt en werden direct teruggebeld.