Mooi hotel.
Beetje verouderd maar wel schoon.
Dagelijks bedden opgemaakt en schone handdoeken.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het eten is er goed.
We hebben een ontspannen en fijne tijd gehad bij het Burghotel. Het eten was prima en het personeel zeer vriendelijk. De keuze van het buffet was ruim voldoende.
Heel mooie kamer in een mooi hotel. Hotel is wel oud maar alles is keurig netjes. We hadden een familiekamers, die helemaal voldeed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
We hebben een fantastische tijd gehad in het appartement. De accommodatie was niet alleen heel schoon en met liefde ingericht, maar ook uitstekend uitgerust, dus het ontbrak ons aan niets.
We kunnen deze accommodatie van harte aanbevelen. Het was goed onderhouden en schoon, en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Zelfs kleine problemen werden snel opgelost. Zo hoort het!
Super mooie grote kamers achter het huis een berg voor de dagelijkse bergwandeling.
Martina verzorgd de kamers en is heel lief en zorgzaam. Dank je wel martina! Tot volgend jaar!
We verbleven er begin november en waren zeer onder de indruk. De kamers waren comfortabel en schoon, de locatie was fantastisch en het personeel was geweldig – attent en erg vriendelijk.
Uitstekend ontbijt met een ruime keuze aan producten. Toegang tot de eetzaal waar je koffie en thee kunt drinken en zelfgemaakte taart kunt eten.
's Nachts hoor je het geluid van stromend water.
Heel vriendelijk ontvangst ook al kwamen we erg laat toe. Alhoewel de keuken daardoor reeds toe was kregen we op een mum van tijd een lekker schaaltje vol met brood en kazen.
De kamer was echt super schoon en de mensen waren heel vriendelijk. In het gasthuis heb je ook een pool tafel en nog andere facaliteiten. De tuin is erg meer en bij goed weer ook een zwembad.
Een werkelijk fantastisch restaurant; het eten en de service zijn van topklasse. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer, vooral met de open haard, nodigen uit om te blijven hangen.
Het personeel is erg vriendelijk en professioneel; je voelt je meteen welkom. De kamers zijn recent gerenoveerd, schoon en modern.
We hebben vandaag gegeten bij de Reiterhof. Als restaurant/herberg zou de Reiterhof zeker meer reclame moeten maken en beter gebruik moeten maken van zijn online aanwezigheid, met name op Instagram.