Fijn, mooi hotel, strakke kamers, gastvrije ontvangst, heel schoon en stil. Ideale plek voor een tussenstop naar Italië. Je kunt er ook goed eten, bijvoorbeeld salades. Schnitzel, steak.
Het appartement was uiterst schoon en zeer compleet uitgerust. Wi-Fi was snel en stabiel. Zakelijk vriendelijke host. 's nachts heel stil.
Matrassen iets doorgezakt.
Mooi, schoon en comfortabel.
Locatie, in dorp niks aanwezig van supermarkt, restaurant. Skilift op grote afstand van accomodatie, dus volledig op auto aangewezen.
Heel gezellig en knus hotel met mooie kamers. Heerlijk geslapen op doorreis naar wintersport. Ontbijt was heel uitgebreid en personeel heel vriendelijk!
Top hotel. Perfecte ligging. Inchecken super easy. We konden parkeren voor de deur, na 19 uur en zondag gratis. Er is altijd wel een plekje beschikbaar.