Nu 2 jaar achter elkaar geweest met grote familie, erg genoten van de gastvrijheid. Nette en schone appartementen en broodjes.
Werden keurig neergezet iedere ochtend.
Wij waren op doorreis en verbleven hier 1 nacht. Je kunt er vlot en veilig parkeren geen probleem. Het onthaal was vriendelijk en we kregen een rondleiding en welkomstdrankje.
Een aanrader!
Gästehaus Weber is een gezellig pension, met zeer gastvrije, zorgzame eigenaren.
Hier voel je je snel thuis. Prachtig uitzicht. Mooie omgeving. Wij gaan hier zeker nog weer naartoe!
Prachtig verbouwd pand tot modern hotel. Diner van een onverwacht hoog niveau. Heerlijke ruime kamer.
Super mooie en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel bij de receptie en in het restaurant.
Een aanrader!
Fantastisch hotel! Prachtige omgeving, prachtige gebouwen. Alles tot in de puntjes perfect. Kamers netjes, groot, koel. Badkamer prima. Mooi en alles nieuw.