Hotel in een natuurpark. Omgeving prachtig! Kamers standaard met verouderde inrichting. Bedden keihard dus niet echt fijn. Eten lekker in het restaurant maar onvriendelijke bediening.
Mooie omgeving.
Rustige ligging.
Fijne kamer met een goed bed.
Uitgebreid ontbijtbuffet.
Vlakbij Passau stad, zeker de moeite waard om te bezoeken.
Hele fijne plek om te overnachten, prachtig gelegen in de natuur.
Regensburger Str. 21, 93161 Sinzing, Germany, Sinzing, 93161
9.2/10
Fantastisch
42 beoordelingen
Gratis Wi-Fi Ontbijt
Aantal kamers: 21
Op doorreis hier overnacht. Kamers netjes en schoon. Alles wat er moet zijn, is er. Heerlijk gegeten in het restaurant. Aardige eigenaar, man met humor. Vriendelijk personeel.
Het hotel ligt dicht bij de snelweg, je kan parkeren voor de deur. Gezellig restaurant maar waarom ik dit hotel aanrader vind is de vriendelijkheid van het personeel.
Een aanrader!
Gästehaus Weber is een gezellig pension, met zeer gastvrije, zorgzame eigenaren.
Hier voel je je snel thuis. Prachtig uitzicht. Mooie omgeving. Wij gaan hier zeker nog weer naartoe!
Ketschendorfer Straße 2 96450 Coburg,Ketschendorfer Straße, Coburg, 96450
9.3/10
Fantastisch
32 beoordelingen
Gratis Wi-Fi
naar het stadscentrum 560 m
Aantal kamers: 10
Plezierig verblijf van 3 dagen in mooi, nieuw, schoon appartement op 1e verdieping van villa Albert, dat naast villa Victoria gelegen is. Knus klein balkon met 2 stoelen en tafel.
Een leuk authentiek hotel. Kamers zijn boven verwachting netjes en hebben een moderne uitstraling. De ligging is perfect, midden in het centrum.
We waren op doorreis daarom maar 1 nacht in het hotel geslapen — maar geweldig vriendelijk opgevangen (na een lange rit in de auto. ) — Plekje voor de auto in een privé garage van het hotel.
Geen luxe, maar netjes en schoon. Dame receptie erg vriendelijk en behulpzaam betreft bagage en parkeren in de garage.
Prachtig verbouwd pand tot modern hotel. Diner van een onverwacht hoog niveau. Heerlijke ruime kamer.
Super mooie en ruime kamers, zeer vriendelijk personeel bij de receptie en in het restaurant.
Een aanrader!
Fantastisch hotel! Prachtige omgeving, prachtige gebouwen. Alles tot in de puntjes perfect. Kamers netjes, groot, koel. Badkamer prima. Mooi en alles nieuw.
Dit jaar 3 x dit hotel geboekt in juni / oktober en november. Ruime kamers (wij hadden een familie kamer voor 3 personen met een tussendeur verbinding). Goede bedden.
3e x dit hotel geboekt. Ruime kamer en goede bedden. Ontbijt is super uitgebreid. Vriendelijk personeel. Minpunt kan zijn dat je moet douchen in het bad. Voor ons was dit geen probleem.
Top hotel voor een goede prijs vlakbij de snelweg de 3
Honden toegestaan.
Vriendelijk personeel.
Kamers zijn schoon en netjes en van alle gemakken voorzien.
En in de zomer heerlijk airco op de kamer.
Wat een mooi familiehotel.
Was eerst even zoeken. Dit kwam door de wegopbreking aan de snelweg nabij Roth. Terugweg naar de snelweg ging makkelijker en sneller.
Hotelkamer van ons was boven.