Zeer vriendelijke ontvangst. Kamer beetje krap, maar schoon. Prima ontbijtbuffet. Parkeergarage heel fijn en makkelijk aan te rijden. Lekker eten bij tegenovergelegen Café Extra.
Mooie ruime kamer voorzien van alle gemakken. Heerlijk ontbijt!
Prima hotel,
Zeer vriendelijk personeel.
Ontbijt is zeer uitgebreid dus voor ieder wat wils.
Dit hotel was een cadeautje, zo fijn. Na een pittige reisdag kwamen we in het donker om 21 uur pas aan. Er was een plek voor onze rolstoel/camperbus vlak naast de deur.
Heerlijk hotel! Wij stoppen hier altijd onderweg terug van Kroatië naar Nederland. Prachtig hotel in een nog mooiere omgeving. Zeer vriendelijke eigenaren. Het ontbijt is echt geweldig!
Een keurig verzorgd land-hotel, rustig gelegen met het bos er gelijk achter.
Het zwembad beviel prima en het ontbijt was uitstekend verzorgd.
Zeer vriendelijke gastvrouw en beleefd personeel.